dinsdag 15 maart 2011

Dubbelloops

Nog twee weken

Barkley voorpret

"... a wide berth. If you wander into that man's yard he will probably shoot you..."

... is een citaat dat de Barkley racedirector losliet uit de tot 2 april geheime omschrijving van het wedstrijdparcours van dit jaar. Ik stel me zo voor dat er een lokale boer op de loer ligt met een dubbelloops jachtgeweer om die vervelende lopers het licht tussen hun ogen uit te schieten, als ze per ongeluk op zijn land terecht komen. It’s trail running, stupid! Het gonst op het mailforumding vóór de wedstrijd. Nog dik twee weken te gaan. Mooi leuk tegendraads geteisem. Ik ga vrienden maken, ik voel het. Dan maar Amerikanen.

Ook af en toe lichte achteraftwijfel over de Tennessee- actie. Auto huren, vliegticket, inreispermit, Internationaal rijbewijs. En dat allemaal om in een regenachtig park bij hardstikke lege maan 35 malloten toe te juichen in een overgroeid park. O ja en er is ook een bodyfarm in Knoxville, kwam ik achter. Daar maakte Sally Mann bizarre foto’s van wetenschappelijk wegrottende mensenlijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten