maandag 7 maart 2011

ultra?

korte overweging over barkley

bosbewoner vliegt de plas over naar ander bos. frozen eds minihistorie over een microwedstrijdje ving mij: barkley. het speelt al een tijdje. 'het' wil me. Ik moet het van dichtbij zien. vijf rondjes van 20. mijl. barkleymijl. die zijn best lang. bevroren gecremeerde kip. 35 deelnemers. vast veel regen en natte sneeuw. als startschot een tabaksverslaafde die zijn sigaret aansteekt. 60 uur rondhangen op een campsite nabij Wartburg. hoorngeschal bij weer een defaiterende loper. vliegen naar knoxville. waanzin? wat drijft me? going 'out there'. wat heb ik er te zoeken? geen idee. misschien een rondje meelopen. best veel, 20 mijl, maar het doodt de tijd. en als ik het niet haal weet ik wat het is om kwijt te raken in het bos. vijf dagen trek ik er voor uit. dan weet ik wat het is. het moet me dichter bij barkley brengen. ik ga nu boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten